A bientôt. - Reisverslag uit Sieuras, Frankrijk van Lisa - WaarBenJij.nu A bientôt. - Reisverslag uit Sieuras, Frankrijk van Lisa - WaarBenJij.nu

A bientôt.

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

20 Mei 2014 | Frankrijk, Sieuras

Het zit er bijna op! Na ruim drie maanden vertrek ik aankomende donderdag uit Frankrijk. Helaas.
Ik gooi alle clichés er meteen even tegen aan (pourquoi pas?); wat een belevenis, zo veel gezien, gedaan, geleerd, gehoord, fantastische mensen ontmoet (ook wat mindere) en vrienden voor het leven gemaakt. Maar het is wel zo. Het vertrek valt mij behoorlijk zwaar, kan ik wel zeggen.
Ik kwam hier in februari toen het nog flink koud was en de bomen nog geen bladeren hadden. Nu is alles prachtig groen, de temperatuur is heerlijk en de zon gaat pas laat op de avond onder. Waar je ook kijkt, Frankrijk is prachtig..
Het vertrek uit Frankrijk blijft klote, want ik heb simpelweg mijn plekje wel gevonden. Maar Italië trekt aan me als een magneet en ik kan nauwelijks wachten. En dat geldt ook voor het weerzien van mijn vrienden (en vooruit; familie en zo) in Nederland. Ik kan nauwelijks wachten.

Tot gauw.

Benvenuto Italia.

• 23 Mei 2014 - 12:57

José:

Yoo sis,
    geniet nog maar ff van de rust want morgen is het gedaan!
    See you tomorrow!

xx