A bientôt. - Reisverslag uit Sieuras, Frankrijk van Lisa - WaarBenJij.nu A bientôt. - Reisverslag uit Sieuras, Frankrijk van Lisa - WaarBenJij.nu

A bientôt.

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

20 Mei 2014 | Frankrijk, Sieuras

Het zit er bijna op! Na ruim drie maanden vertrek ik aankomende donderdag uit Frankrijk. Helaas.
Ik gooi alle clichés er meteen even tegen aan (pourquoi pas?); wat een belevenis, zo veel gezien, gedaan, geleerd, gehoord, fantastische mensen ontmoet (ook wat mindere) en vrienden voor het leven gemaakt. Maar het is wel zo. Het vertrek valt mij behoorlijk zwaar, kan ik wel zeggen.
Ik kwam hier in februari toen het nog flink koud was en de bomen nog geen bladeren hadden. Nu is alles prachtig groen, de temperatuur is heerlijk en de zon gaat pas laat op de avond onder. Waar je ook kijkt, Frankrijk is prachtig..
Het vertrek uit Frankrijk blijft klote, want ik heb simpelweg mijn plekje wel gevonden. Maar Italië trekt aan me als een magneet en ik kan nauwelijks wachten. En dat geldt ook voor het weerzien van mijn vrienden (en vooruit; familie en zo) in Nederland. Ik kan nauwelijks wachten.

Tot gauw.

Bisous,
Lisa.

  • 23 Mei 2014 - 11:15

    Meindert:

    Benvenuto Italia.

  • 23 Mei 2014 - 12:57

    José:

    Yoo sis,
    geniet nog maar ff van de rust want morgen is het gedaan!
    See you tomorrow!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Sieuras

Lisa

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 15773

Voorgaande reizen:

23 April 2016 - 15 Juni 2016

Road tripping Alberta and British Columbia

22 Mei 2014 - 02 Juni 2014

Benvenuto Italia.

13 Februari 2014 - 21 Mei 2014

Aan het werk op een biologische boerderij

08 Oktober 2013 - 22 Oktober 2013

Backpacken door Portugal

Landen bezocht: