Benidorm bastards in opleiding - Reisverslag uit Portimão, Portugal van Lisa - WaarBenJij.nu Benidorm bastards in opleiding - Reisverslag uit Portimão, Portugal van Lisa - WaarBenJij.nu

Benidorm bastards in opleiding

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

14 Oktober 2013 | Portugal, Portimão

Benen vol met schrammen, voeten vol met (opengeknapte) blaren en een rug waar elke fysio een behoorlijk project aan heeft om die weer te fixen. Zo zien we er uit en zo voelen we ons een beetje. Geeft helemaal niks hoor, we doen het onszelf aan. Als je full speed de zee in rent die blijkt vol met rotsen te zitten, als je tien kilometer op slippers gaat lopen.. zo kan ik nog wel even door gaan.
Vanaf ons hostel in de buitenwijk van Portimao zijn we naar het strand gelopen (en terug, ja ook dat). Voor een momentje dacht ik dat we op het verkeerde strand in het verkeerde land waren beland aangezien het vol zat met Benidorm bastards. Roodverbrand, te veel vet en te veel tijd (alle schelpjes waren al van het strand gezocht). De rest van de dag hebben we doorgebracht in het winkelcentrum waar we het meeste geld hebben uitgegeven bij *diepe zucht* de supermarkt.
Hot dogs donuts koekjes uche uche.
Niet alleen dit hoor mam we eten ook veel appels en bananen hoor mam.

• 15 Oktober 2013 - 11:44

DE Benidormbastards:

Yes, wat een verhaal. GEWELDIG. Wat moeten jullie nog een hoop leren. Ik vraag me af of jullie ooit wel zullen slagen voor Benidormbastard. Dat is niet simpel en wij kunnen het weten want wij zijn aan ons examen bezig. Moeilijk vak hoor. Volgens ons ben je veel meer geschikt voor schrijfster van reisverslagen, want dat doe je verschrikkelijk goed en dat menen wij serieus! Misschien iets voor de toekomst?
    Meiden genieten en hou alsjeblieft de boel heel! We love you.

De echte Bastards

PS. Wij zijn ook verhuist naar een andere plaats. Wij zitten in: PEÑISCOLA. Zo heet het echt. Een prachtige toeristenplaats op een kleine 300 kilometer ten zuiden van Barcelona aan de Middellandse Zee.
    OP een grote camping die bijna vol is met: jullie raden het al, DE ECHTE BENIDORM BASTARDS.

• 15 Oktober 2013 - 19:31

Opa En Oma:

Lieve meiden;

We hebben jullie verhalen gelezen.

Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben,en van de

dingen genieten.

Wensen jullie nog mooie dagen toe en we horen thuis wel

de echte verhalen.

Liefs; Opa en Oma

• 15 Oktober 2013 - 21:15

Josefien En De Rest:

Hallo Meiden,

Wij zijn even bij oma en opa en lezen jullie verslag.
    Wat leuk te horen dat jullie het zo leuk hebben.

Geniet nog maar lekker van jullie vakantie in dat hele lekkere warme land.
    Zo te zien is het weer er erg goed.
    Wij vertrekken morgen ook naar de zon.
    We spreken elkaar na de vakantie weer.

Pas op jezelf.

Groetjes van ons allemaal .

• 15 Oktober 2013 - 21:52

Je Moeder!:

Nou het lijkt er maar weer op. Van alles wat, iets van ellende, iets van gezond eten ahum, en volgens mij nog steeds wel erg leuk daar. Maar die appels en bananen.......ik weet niet wat ik daar van moet denken. Weet je wat het is? Jullie moeten het uiteindelijk toch ook weer meeslepen qua vetgehalte toch?
    En aangezien de blaartjes er al zitten en het rugje niet teveel meer kan hebben???? Margo even voor je bellen zgje? Lieve groeten van ons en dikke kus en geniet van Albufeira !! Hoe zit het eigenlijk met die grote verhalen over surfdudes?

• 16 Oktober 2013 - 21:00

Bärbel Strikwerda:

He willy's, zo te horen,lezen en zien hebben jullie het erg naar jullie zin daar ben ik blij om.
    Geniet lekker van alles wat jullie nog mee gaan maken. Dit is een mooie ervaring dat nemen ze jullie niet meer af. Mooi weer erbij is ook meegenomen. Super meiden, geniet en tot later. Liefs Bärbel :-)