Geld op, tijd om te gaan. - Reisverslag uit Gargellen, Oostenrijk van Lisa - WaarBenJij.nu Geld op, tijd om te gaan. - Reisverslag uit Gargellen, Oostenrijk van Lisa - WaarBenJij.nu

Geld op, tijd om te gaan.

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

08 Juni 2014 | Oostenrijk, Gargellen

Na 5 nachten in Verona te hebben geslapen durf ik wel te zeggen; wat een heerlijke stad. De hele vakantie hebben we toeristische steden bezocht, en ondanks het feit dat ook de straten van Verona vol zijn met toeristen, hangt er een bepaalde rust in de stad. Na Verona zelf te hebben verkend zijn we een dag naar het Garda meer geweest en een dag naar Venetië (op aanraden van de eigenaar van het B&B).

Ondertussen zitten we in Oostenrijk en is het alweer 8 juni, de laatste dag van de vakantie. Wat tegelijk betekent; de laatste dag van mijn 4 maanden lange avontuur. Ik kan me nauwelijks voorstellen hoe het zal zijn om morgenavond weer thuis te zitten. Zonder bergen, rivieren, vreemde talen; in mijn oude omgeving.
Ondanks de mooie vooruitzichten (studeren, Rock Werchter, etc.) was, als ik eerlijk ben, liever nog een tijdje 'on the road' gebleven.
Maar het is vrij simpel; geld op, tijd om te gaan.

Tot gauw.

  • 08 Juni 2014 - 17:56

    Meindert:

    Tsja, wat een ellende dat dat geld altijd spelbreker is.... Maar deze ervaring neem je je leven lang mee! En wij zijn blij dat je weer thuis komt. Goeie reis morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 747
Totaal aantal bezoekers 15749

Voorgaande reizen:

23 April 2016 - 15 Juni 2016

Road tripping Alberta and British Columbia

22 Mei 2014 - 02 Juni 2014

Benvenuto Italia.

13 Februari 2014 - 21 Mei 2014

Aan het werk op een biologische boerderij

08 Oktober 2013 - 22 Oktober 2013

Backpacken door Portugal

Landen bezocht: