Geld op, tijd om te gaan. - Reisverslag uit Gargellen, Oostenrijk van Lisa - WaarBenJij.nu Geld op, tijd om te gaan. - Reisverslag uit Gargellen, Oostenrijk van Lisa - WaarBenJij.nu

Geld op, tijd om te gaan.

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

08 Juni 2014 | Oostenrijk, Gargellen

Na 5 nachten in Verona te hebben geslapen durf ik wel te zeggen; wat een heerlijke stad. De hele vakantie hebben we toeristische steden bezocht, en ondanks het feit dat ook de straten van Verona vol zijn met toeristen, hangt er een bepaalde rust in de stad. Na Verona zelf te hebben verkend zijn we een dag naar het Garda meer geweest en een dag naar Venetië (op aanraden van de eigenaar van het B&B).

Ondertussen zitten we in Oostenrijk en is het alweer 8 juni, de laatste dag van de vakantie. Wat tegelijk betekent; de laatste dag van mijn 4 maanden lange avontuur. Ik kan me nauwelijks voorstellen hoe het zal zijn om morgenavond weer thuis te zitten. Zonder bergen, rivieren, vreemde talen; in mijn oude omgeving.
Ondanks de mooie vooruitzichten (studeren, Rock Werchter, etc.) was, als ik eerlijk ben, liever nog een tijdje 'on the road' gebleven.
Maar het is vrij simpel; geld op, tijd om te gaan.

Tot gauw.

• 08 Juni 2014 - 17:56

Meindert:

Tsja, wat een ellende dat dat geld altijd spelbreker is.... Maar deze ervaring neem je je leven lang mee! En wij zijn blij dat je weer thuis komt. Goeie reis morgen!