Bier hier - Reisverslag uit Milaan, Italië van Lisa - WaarBenJij.nu Bier hier - Reisverslag uit Milaan, Italië van Lisa - WaarBenJij.nu

Bier hier

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

23 Mei 2014 | Italië, Milaan

De busreis van achttien uren begon leuk. Na nog geen kwartier zetten drie motoren van de douane de bus aan de kant van de weg. Na een beetje stoer praat en moeilijk doen konden we gelukkig ook vrij snel weer door. De Poolse buschauffeurs bleken in het bezit te zijn van een indrukwekkend slechte muzieksmaak (heyoo Caiptain Jack, boom boom I want you in my room, etc. etc.). Onder het reisgezelschap bevond zich onder andere een kind die duidelijk niet veel zin had aan de lange busreis en scheef achter mij zat een vrouw van Arabische afkomst die kennelijk de drang had om werkelijk al haar belminuten te verbruiken. Met een volume dat, had ik Arabisch gesproken, ik feilloos alles had kunnen verstaan (ondanks de gezellige muziek). Daarbij had ik ook nog eens enorme koppijn, dus dat werkte niet echt mee aan de toch al ‘gemoedelijke’ sfeer.

Maar goed. Nu zit ik in Milaan. Of ik al veel gezien en gedaan heb? Nee. Heb het lekker rustig aan gedaan vandaag. Heb nog wel even op een plein vlak bij de Duomo gezeten, waar ik het heel gezellig vond. Aangezien de kamer waar ik slaap een balkon heeft, en de temperatuur nog heerlijk is, zit ik nog wel even buiten vanavond.
Iets met een liter bier of zo.

Tot morgen zus! (volgens mij heb ik je nodig)

Lisa

  • 23 Mei 2014 - 22:54

    Meindert:

    Weer leuk verhaal! Alhoewel inhoud niet zo leuk is, maar verder klinkt het goed. Je beleeft wel wat. Lekker internationaal. Pools, Arabisch. Morgen veel plezier met je zus en dan maar op weg naar de Pope. Halleluja. We nemen nog een birra (of twee). Liefs. Paula en Meindert

  • 30 Mei 2014 - 15:19

    Henk Visser:

    Gelukkig hing er een 'gemoedelijke' sfeer, wat moet je zonder. En wel even leuk tegen de toren van pisa leunen he, als je er langs gaat.

    tot ooit!

    Henk

Tags: bier, bier, bier, bier, bier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 15757

Voorgaande reizen:

23 April 2016 - 15 Juni 2016

Road tripping Alberta and British Columbia

22 Mei 2014 - 02 Juni 2014

Benvenuto Italia.

13 Februari 2014 - 21 Mei 2014

Aan het werk op een biologische boerderij

08 Oktober 2013 - 22 Oktober 2013

Backpacken door Portugal

Landen bezocht: