Pit stop - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Lisa - WaarBenJij.nu Pit stop - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Lisa - WaarBenJij.nu

Pit stop

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

27 Maart 2014 | Spanje, Barcelona

Weerbericht Ariege deze week; regen, sneeuw, 8 graden.
DOEI zei ik.
En nu zit ik in Barcelona.
Vanuit Foixben ik per bus en trein door de Pyreneeen gereisd. De reis voelde echt als Disneyland; ik keek mijn ogen uit. Overal watervalletjes, rivieren en natuurlijk sneeuw. In het ene dorpje kon wel 15cm sneeuw liggen, terwijl in het volgende dorpje het gras zo droog was dat je het weg kon branden.
Over het hostel waar ik nu verblijf valt het een en ander te zeggen, maar zo lang er goed geslapen wordt en er warm water uit de kraan komt, ben ik tevreden.
Gister ben ik te fanatiek aan de wandel gegaan; zit alweer vol met blaren. Ben naar de haven gelopen. Heb vervolgens een walking tour gedaan (helemaal solo zonder te verdwalen) en een beetje vintage shopping. Tegen het eind van de middag heb ik Parc Guell nog even opgezocht waar ze bijna overal geld voor vragen tegenwoordig (was vorige keer niet zo?).
Tijdens een welverdiend biertje in een erg leuk en ook vooral erg klein cafe, ontdekte ik dat ik me prima vermaak in mn eentje.
En dat het eens tijd was voor een neuspiercing.

  • 27 Maart 2014 - 09:03

    Klaas:

    Doe ff een selfie van je neus(piercing). Ben nieuwsgierig!!!

  • 27 Maart 2014 - 11:36

    Meindert:

    Ola! Je wordt een echte zwerveres. Heel stoer dat je dat helemaal alleen doet. Krijgen we ook nog wat foto's te zien? Liefs, Meindert.

  • 27 Maart 2014 - 12:37

    Paula:

    Hoi Lisa. Heel gezellig weer wat over je reis te lezen en ook leuk dat je je alleen ook goed vermaakt, kan belangrijk zijn!! Stoer hoor, dat je het allemaal aandurft. En idd...waar blijven de foto's?? Lieve groetjes v ons (zijn weer lekker thuis) tuut Paula

Tags: barcelona

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Lisa

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 387
Totaal aantal bezoekers 15763

Voorgaande reizen:

23 April 2016 - 15 Juni 2016

Road tripping Alberta and British Columbia

22 Mei 2014 - 02 Juni 2014

Benvenuto Italia.

13 Februari 2014 - 21 Mei 2014

Aan het werk op een biologische boerderij

08 Oktober 2013 - 22 Oktober 2013

Backpacken door Portugal

Landen bezocht: